субота, 11. август 2012.

U kojoj ste vi Vintage dekadi?

Oduševilo me kako je Ruche napravio razgraničenja modnih dekada u vintage inspired stilu i modi. Pogledajte obavezno, malo razmislite o odjeći, obući i nakitu koju preferirate (i nemojte zaboraviti uzeti u obzir frizuru),
pa zaključite koja to dekada najviše pristaje vama, a koja vam se sviđa iako je ne furate? :)
Hajde da ćaskamo.. 
Evo ja sam izgleda u 50im, tek izašla iz 40ih, u 60im sam bila možda prošle i pretprošle godine, a 20e mi se čine kao nešto što sam preskočila, neopravdano. :)
Doći će vrijeme i za to?
Jedva čekam čuti vas moji najdraži virtuelni prijatelji.. :)

13 коментара:

  1. Uh, meni su najlepše 20-te i 60-te. Ma, i 50-te :) Prva haljina inspirisana 20-tim mi je savršenstvo!

    ОдговориИзбриши
  2. Ja sam definitivno u 2000-tim.. Ali obozavam 50-e,te 60-e.. predivne kombinacije :)

    ОдговориИзбриши
  3. 40e i 60e <3
    http://the-caramel-dream.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. U 30tim se jedino ne pronalazim :) Veoma zanimljiv post ;)

    ОдговориИзбриши
  5. nikad se ne bih mogla odluciti, mislim da ih sve podjednako volim!

    ОдговориИзбриши
  6. Hm, ni u jednoj, iako mi se 20e i 40e cine najprivlacnijima :)

    Divan post xx

    ОдговориИзбриши
  7. Fenomenalna ideja, cesto me neke vintage stvari asociraju da istrazim malo po dekadama i razgranicim sta, gde i kako. Predivno! <3 Pratim! <3

    http://sparklyget.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши