четвртак, 19. јул 2012.

Knjige sa ograničenim rokom trajanja!?!?

Na youtube-u pregledah neobičan video kojim je predstavljena knjiga sa ograničenim rokom trajanja.
iako je u predstavljanju te novine fino objašnjeno kako i zašto je ona dobra za pisce, ja zapravo ne vidim kako je ona dobra za nas obične ljude, čitaoce.
Ne mogu da ne posmatram ovaj izum iz ugla izdavača koji su zapravo najveći pobjednici iz ovog projekta. Uh, smješi im se fina zarada.
Znate li da su nekada električne sijalice pravljene da budu vječne? Nisu se mogle potrošiti nikad, a šta mislite zašto su prestali proizvoditi takve? Nije se isplatilo.. kupci se nisu vraćali da opet kupuju isto jer im nije bilo potrebno.
Imam neki utisak da je ista stvar u pitanju i sa ovom knjigom. Prokleti da smo mi ekonomisti. :)
Znate li da ubuduće nećemo moći pozajmljivati knjige jedni od drugih? Nećemo moći istu, omiljenu knjigu iznova i iznova čitati.. :( Svaki put kad poželimo nešto pročitati moraćemo kupiti knjigu koju ćemo nakon 2 mjeseca prosto baciti.
Nisam oduševljena novim izumom, za jedan siromašan narod kao što smo mi, knjige su uvijek bile dobar oslonac i bijeg iz teške realnosti u jedan drugačiji svijet uvijek dostupan i siromašnima kao i bogatima,, Čini mi se da siromašnima više neće biti dostupan ovaj vid "razonode". Što je najgore, ne smatram knjige samo razonodom već važnim sredstvom izgradnje nečije ličnosti..

Šta vi mislite o dolazećim knjigama? Da li mislite da će nam ukrasti nešto važno?

7 коментара:

  1. Moram priznati da volim knjige onako fino poslagati na polici, sigurno ce nekada zatrebati, mislim one za fax i bas ih cuvam, jer su jako skupe i tesko ih je naci. Ali trenutno mi je toliko muka od njih da bi ih sve zapalila :D. Sta ispiti uradise od mene :)

    ОдговориИзбриши
  2. vrlo losa ideja, pogotovo za ljude koji skupljaju knjige.
    Ovo moze samo kupiti neki rob trendova

    ОдговориИзбриши
  3. Bas mi se ne svidja, ja volim knjige citati kad god ih pozelim...Ima da uslikam knjigu, istampam je, oslikam korice i neka se slikaju! :D

    ОдговориИзбриши
  4. Žao mi je što moram ovako da se izrazim, ali koja glupost :D

    ОдговориИзбриши
  5. Slažem se s tobom, samo su pare u igri. Ja često knjigu čitam i duže od ta 2 mjeseca, jednostavno nemam vremena. Ili ju zametnem, pa uzmem u ruke nakon puno vremena i dovršim ili ponovno pročitam u dahu... Ja im sigurno nisam ciljano tržište, al vidim kako bi ovo nekome mogao biti fora i romantičan koncept.

    ОдговориИзбриши
  6. Ma ne mogu nam to radit. Stvarno ne znam cemu vodi ovaj svijet!

    ОдговориИзбриши
  7. haha jedna od većih ludorija koje sam čula, sumnjam da će se proslaviti na tržištu jer će normalni ljudi imati istu reakciju kao i mi ovdje ;)

    ОдговориИзбриши