петак, 25. мај 2012.

UPOZNAJTE ĐOLETA! :)

Već dugo se nosim mišlju da nabavimo mače. Ali to nije ni izbliza dovoljno pomisliti i reći pa uraditi.. Nikako da se nabasa na malo mače, pogodno za uzeti i udomiti.. Znate već kako ih mačke sakrivaju da bi uopšte opstali..
 Jedno veče, vraćajući se kući nekim sporednim putevima, u mraku ugledam momka koji nosi nešto u naručju.. Gomilica koja mjauče.. Nekako sam odmah znala da je upravo tu i moje mače.. (ja vam spadam u one ljude koji vjeruju u znakove :)) Priđemo mu, otkrijemo da su u pitanju 3 mačeta, odmah sam uzela jedno iz njegovog naručja, uopšte ne znam zašto baš to (Đoleta) koje se prosto kandžama zalijepilo za mene i ne pušta.. Neko ih je ostavio na cesti tako malene. Tek su progledali i nisu sposobni ni da hodaju kako treba, a o mogućnosti samostalnog preživljavanja da ne pričam.. Taj momak ih je uzeo da ih skloni sa puta i mi smo naišli baš u tom trenutku. Mi (moj momak i ja) smo našu "mačju bebu" donijeli kući i od tada je sa nama.. Učimo ga da postane prava kućna maca, a uz to da prihvati porodični posao i radi nešto iz širokog asortimana zadataka koje imamo, u vezi sa hobijem. On je izabrao ono što smo i mislili da će, što mu i najviše pristaje - izabrao je da se bavi modelingom.. U početku je bio prenemiran za slikanje, ali sad i kad ga pokušavam izostaviti iz slike on doleti i igra se predmetima koje slikam i tako upada u fotku neminovno.. :)
Iako se trebao zvati Pera, shvatili smo da je sam sebi dao ime i da bi se to trebalo ispoštovati. Našli smo ga na Đurđevdan, stoga - Đorđe (Đole).
Moram vam priznati da mi u početku nije bilo svejedno misleći na sve što sledi, navikavanja na pjesak, odvikavanja od mjaukanja i slično.. Nikada nisam imala mačku u kući i nisam sigurna da ću znati da je naučim svemu što treba. Ispostavilo se da je to bio veoma neosnovan strah. Mačke su kao i ljudi, imate inteligentne i manje inteligentne, neke će naučiti odmah, neke neće nikad. Đole je, srećom, jedna maca koja lako uči. Pjesak smo mu ostavili u jednom mračnom uglu hodnika, u početku nije bio sposoban da uopšte dođe do njega, ali smo ga mi nosili na pjesak čim vidimo šta namjerava uraditi. Tako 2 dana.. On je naučio da hoda (i trči poput kengura :)) pa je sam počeo ići na pjesak, baš svaki put! Ne mogu vam opisati koliko sam ponosna u tim trenutcima na njega bila. Pjesak treba da bude uvijek uredan i nećete imati problema. Što se mjaukanja tiče.. Valjda zato što je bio premalen da bi navikao na majku i braću, on je mjaukao samo kada je gladan i kada hoće u wc. Bilo je u prva tri dana nekih pokušaja da me natjera da kraće spavam,da ustanem i igram se sa njim ali sam to odlučila ignorisati i ne navikavati ga da može mjauknjem da upravlja nama. Ispostavilo se kao dobar potez. :)
U nastavku, predstavljam vam - Đoleta :)














Mačka u kući može značajno da oplemeni vaš život!
To shvatite tek kada se vratite kući, a umjesto mraka i tišine, dočeka vas nešto maleno, krzneno što vam trči u susret radosno i mjauče, a čim ga dotaknete počne da prede i umiljava se.. Neprocjenjiv osjećaj koji ne moram objašnjavati nikome ko ima kućnog ljubimca.. 

14 коментара:

  1. Kako sam meden <3333 Prelep je!
    http://myworldofvertigo-vertigokris.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Diiiivno! Ja sam mog pronasla na gotovo identican nacin, samo sto je devojka drzala tri maceta. Ja sam samo zgrabila crno, nisam gledala ni kog je pola, ni da li mu nesto fali, samo sam sa njim otrcala kuci. Morali smo da ga ucimo da pije mleko iz cinijice, tako sto prvo uocimo prst u mleko, pa dok on lize, mi polako spustimo prst u mleko i onda on dohvati i mleko iz cinijice. Cesto se desavalo i da ovako samo udahne malo mleka pa onda kije. Tako je prvih nekoliko meseci prvo gurao njusku u ciniju, kijao i kaslja, pa onda nastavljao da pije. Imali smo ga skoro 6 godina i onda je samo nestao bez trga i glasa....
    Uzivaj u macjem ludilu, nema boljeg ludila na svet:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Đoleta smo prvo hranili preko šprice, pošto nije znao da jede, jer je još trebalo da doji, a kasnije je naučio.. Što se ludila tiče :)... nisam znala da su mačići ovoliko nemirni i hiperaktivni.. :) Ovo je strašno nešto koliko je nestašan. :)

      Избриши
  3. Svaka cast, ucinili ste tako dobro djelo :D. Kao neko ko cetiri godine ima macu(Milicu) u stanu mogu samo da ti kazem da vas ocekuje pregrst interesantnih dogadjaja i dogodovstina. Ne bih je dala ni za sta na svetu. Kada me doceka ispred vrata, probudi lizanjem trepavica, ujutro ili grickanjem nosa....Neprocenjivo!!!!! Uzivajte i mazite se do mile volje :)). Pozdrav. Ivana D.

    ОдговориИзбриши
  4. aaaaaa kako je divan, ja sam kao dijete imala mačku koja je uginula zbog čega sam ja dva mjeseca bila u depresiji i još uvijek ne mogu da se odlučim da nađem novu jer mi je to bio jedan od najgorih perioda u životu koliko god to nekome smiješno zvučalo, jako je čudno koliko se možemo vezati za životinje.

    ОдговориИзбриши
  5. drop dead gorgeous! YOU ARE SO PRETTY hun! pls visit my blog and follow, if you already did, just tell me immediately and ill surely follow yours back ;)

    kisses from manila..

    xxDannah

    artislifesoisfashion.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. joooj :333333 preslatko! ja obožavam životinje, imam psa i mačka koji je već jako star!

    ОдговориИзбриши
  7. Prvo pohvale za udomljavanje takvog divnog stvorenja... smijuljim se otkako sam vidjela prvu sliku... pravi je šarmer :)

    ОдговориИзбриши