четвртак, 29. март 2012.

REDIZAJNIRANA ODJEĆA I SUBOTNINE :)

Nakit Mix je pokrenuo akciju da svake subote objavljuje novine koje smo nazvali "subotnine". Ove subote predstavićemo vam nove ogrlice,tačnije - "vintage inspired" kolekciju ogrlica.. Ovdje vam premijerno predstavljam jednu od njih, a ako vam se sviđa u subotu trk na FB profil Nakita Mix da vidite ostale ogrlice.







Na meni vidite benetton sako (porijeklo second hand), vintage nasleđenu košulju, zara suknju... Ono što je zajedničko svim ovim komadima odjeće je to da su prepravljeni kako bi mi odgovarali i kako bi bili moj broj, a bogami i moj kroj.. :) Vjerujem da dosta vas nosi stvari na prepravke.. Meni je to strast.. Svakako teško pronalazim odjeću koja mi je taman (XS) i onda samo sužavam, skraćujem, mjenjam, redizajniram.. :) 
Budite mi pozdravljeni.

15 коментара:

  1. Jojjjjj ogrlica je predivnaaaa, jedva čekam subotuu, moram imati jednuuuu!!!

    ОдговориИзбриши
  2. SAVRSENAAA JE OGRLICA!!! Divna kosulja i suknja! :)

    ОдговориИзбриши
  3. Suknja ti stoji savrseno. I sama smatram da je poenta odece u kroju, tako da te apsolutno podrzavam u prepravkama :)
    http://myworldofvertigo-vertigokris.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. JAO ŠTO JE LIJEPA!!!!! JA VEĆ SANJAM pARIZ :d SVAKA ČAAST CURE :D

    ОдговориИзбриши
  5. sviđa mi se!!! :D
    samo jedna napomena, zbog vizualne estetike bolje da staviš neku manje primjetnu pozadinu da tekstovi budu vidljiviji ^^

    ОдговориИзбриши
  6. Pa bas da suzavam i ne,prije da rasirim:-))) Divno izgledas!
    xx
    B.

    ОдговориИзбриши
  7. super je ogrlica, baš mi se sviđa :))

    ОдговориИзбриши
  8. mnogo mi je lepa ogrlica, a ti izgledas divno...

    ОдговориИзбриши
  9. obavezno prosiri ovaj prostor za fotografije, i razmisli o jednostavnijoj podlozi bloga, mnogo profesionalnije deluje i preglednije

    ОдговориИзбриши
  10. You look so classy and chic in this outfit!
    If you want we can follow also on bloglovin, fashiolista, google+, twitter and facebook?
    Come back soon to visit my blog: Cosa mi metto???
    Win a $100 gift voucher on Urban Outfitters

    ОдговориИзбриши
  11. Svidja mi se naziv bloga...i privukao me da ga vidim

    ОдговориИзбриши
  12. prekrasno :))) divan blog ali post je za 10plus

    ОдговориИзбриши