петак, 17. фебруар 2012.

ZA SVE SAVREMENE PRINCEZE! :)

Drage moje ovih dana sam radila na kolekciji ogrlica koja je trebala biti (a nadam se da jeste) nešto što bi ispunilo potrebe i želje svake moderne princeze.. Samim tim, trebalo je naći i uspostaviti ravnotežu između bajkovitih, romantičnih ali i modernih momenata.
 Sami medaljoni sadrže bajkovite ilustracije, dok cvetići predstavljaju i nose težinu i romantičnog (čipkica i til) ali i modernog (boje).. Da, ja smatram da trebamo više nositi boje! Evo sad ću vam predstaviti novu kolekciju ogrlica i kako ja smatram da se mogu kombinovati.. 
Da li vi imate neku koja vam je favorit? Da li vam je lakše da zamislite kako nešto izgleda ako vidite na nekome, pa makar i na fotografiji?
 Da li smatrate da su moje odjevne kombinacije u skladu sa ogrlicama? 
Šta bi vi promenile, dodale?
 Pišite, hajde da čavrljamo i ćaskamo.. Evo ja ću pristaviti kafu.. :)











24 коментара:

  1. Jako slatko!!Svidja mi se sto je raznovrsno, pastelno i drugacije!!
    Sve pohvale!!

    ОдговориИзбриши
  2. jao preslatke su!!! meni je najviše zapela za oko ova na kojoj djevojčica drži srce u rukama, valjda sam još pod dojmom valentinova haha

    ОдговориИзбриши
  3. preslatke su ti princeze! podsećaju me na one ilustracije za dečje bajke :)

    ОдговориИзбриши
  4. Sve ogrlice su mi super. Jako mi se sviđaju, meni najdraža ova sa slike 4 ;)sve pohvale.

    http://beautyrollercoaster.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Predivno! Posebno mi se sviđa ona sa bubamarom jer sam luda za njima ali moram priznati da su sve prekrasne :D
    Svaka čast! :)

    ОдговориИзбриши
  6. Meni se najvise svidja sa bubamaricom! Super je kolekcija i odlicno si ukombinovala sa garderobom :))

    ОдговориИзбриши
  7. Super ideja...sad imaš svoju LE kolekciju :)...sve su ogrlice zanimljive i lijepo si ti njih iskombinovala. Ja glasam za br. 2 - nekako mi dobro izgleda u skladu sa bijelom majicom.

    ОдговориИзбриши
  8. Nakit ti je draga moja za obožavanja! :) JA sam slaba na te sitnarije! :) <3

    ОдговориИзбриши
  9. Oduševljena sam medaljonima!
    Ilustracije su preslatke...;)

    ОдговориИзбриши
  10. ja sam svaki put sve vise odusevljena tvojima radovima! najvise mi se svidja ova ogrlica gdje ti imas crveni remen, krasna je, totalno valentinovska nekako :)

    novi post kod mene, baci pogled! :)

    xoxo

    ОдговориИзбриши
  11. what a pretty necklace! it compliments you really well. :)

    xoxo
    jasmine

    ОдговориИзбриши
  12. jako su lijepe ogrlice, a meni su sve ilustracije jednako divne

    ОдговориИзбриши
  13. OMG! BUT IT'S SUPER SUPER CUTE
    nice blog:D
    IF U WANT TO VISIT MY BLOG STREET CHIC http://chicstreetchoc.blogspot.com/
    U CAN ALSO FIND ME ON FACEBOOK http://www.facebook.com/pages/Street-Chic/126609910754628

    ОдговориИзбриши
  14. Hvala za kom. na mom blogu :)
    ja sam već rekla da mi je nakit predivan, jedva čekam da mi stignu menđuše :))
    Pratim te, naravno :)

    ОдговориИзбриши
  15. ilustracije su preslatke!
    Ja, licno, ne volim floralne detalje ali su u ovoj kombinaciji preslatke :3
    razmisljas li da napravis ovako nesto samo bez cjetica?

    ОдговориИзбриши
  16. PESLATKE SU TI KOMBINACIJE I PO MENI NIŠTA TO NE BIH MJENJALA ;)

    ОдговориИзбриши