четвртак, 2. фебруар 2012.

ŠTA JA TO NOVO IMAM :)

Kao i svaka osoba ženskog pola i ja smatram da je odjeće nikad dosta i nekako mi uvek više treba sve ono što nemam. Interesantno je koliko mnogo kombinacija možemo da napravimo sa svim stvarima koje nemamo, a tako malo kombinacija sa svime što imamo. :).. No, iako sam žensko ja sam i ekonomista. Pa sam sama sebi uvela princip kupovine: "kupi ako imaš 3 kombinacije sa datom stvarkom". 
U ovom postu vam predstavljam novitete, a u nekim narednim outfite sa ovim stvarima. Da vidimo da li sam ispoštovala princip kupovine na pravi način. :). 

Ovde imamo Zara pantole sa faltnama. Inače, ja već imam ovakve i tamno plave i bež ali mi se toliko sviđaju da sam morala i crne da udomim, kad sam ih videla na rasprodaji. Obećavam da ću da prestanem da kupujem ove, jedno te iste, pantole čim nabavim još samo sive i ljubičaste. (možda i žute-senf) :)
Ovde vidimo Zarinu košuljicu sa tufnicama. Ja prosto ne mogu da odolim stvarima koje imaju tufnice i cvetiće. :)
Massimo Dutti dugi blejzer. Bio mi je neophodan! Planiram da zamolim šnajdericu da prekopiramo ovaj kroj u više primeraka i da budu pastelne boje.

Špicoke. :) Kupljene na Pik-u. (Sajt na internetu na kojem se prodaje sve i svašta)
Dva nova Nakit Mix broša koja sam napravila. Nadam se da vam se dopadaju. Ko još uvijek nije, nek pošalje zahtjev za prijateljstvo i pogleda čime se bavim. :) 
Još jedna, ovaj tri, stvari kojim ne mogu da odolim. :).

Da li vam se sviđa moj izbor za proleće? Čime ste se vi opremili? Komentarišite - jedva čekam da čujem vaše mišljenje. :)

32 коментара:

  1. Hvala ti na komentaru!!Super ti je blog!!Svidja mi se!! <3
    Ovi brosevi su jako super, bas su lepi!!Pratim!!

    ОдговориИзбриши
  2. Super blog :)
    Lijep haul, najvise mi se svidjaju lakici na kraju :) Taj Rapsodi je tako lijep, nemam ga jos :)

    ОдговориИзбриши
  3. divna je zara košuljica <3

    seed-of-joy.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Divni brosici,cipelice ali sako je najjjjbolji u ovoj konkurenciji,definitivno u raznim bojama

    ОдговориИзбриши
  5. ja evo čak i mogu ove sve stvari da zamislim u jednom outfitu.. jako classy outfitu :D

    ОдговориИзбриши
  6. Super blog, lep nakit, dobar ulov. Pratim. :)

    ОдговориИзбриши
  7. Stvarcice su sjajne a to sto si rekla za 3 kombinacije i ekonimisanje to cu ozbiljno da razmotrim jer mislim da sam pocela ozbiljno da pretjerujem XD

    ОдговориИзбриши
  8. Ja isto obozavam tufnice :). A hlace mrzim, cak nemam ni jednu u ormaru vise :)

    ОдговориИзбриши
  9. Blejzer je odličan i definitivno bi super pristajao onoj haljinici.I cipele su super, jednostavne a opet šik :)
    super superr :)

    ОдговориИзбриши
  10. Sako ti je predivan! I lakovi i brosevi su genijalni. U divnim prolecnim bojama.

    ОдговориИзбриши
  11. Dobro ti je ono pravilo sa tri kombinacije, mislim da ću ga od sad primjenjivati. I broševi su jako slatki :) Hvala ti na komentaru i čitamo se :)

    ОдговориИзбриши
  12. Svidja mi se kosulja iz Zare! I naravno lakovi, njih nikad dosta :)

    x

    ОдговориИзбриши
  13. Cipele su predivne. I žuti lak na kraju, luda sam za žutom bojom. :D
    Joj, ti si dobra, bar razmišljaš da iskoristiš stvar kad kupiš. Kod mene se mozak isključi čim mi se nešto svidi, i onda to stoji bezveze u ormaru.

    Pozitivan, šareni blog... Sviđa mi se. Pratit ću te. Dodala sam te na FB maloprije, volim pratiti šta blogeri rade... :)
    pozdrav

    ОдговориИзбриши
  14. Kosuljica- predivna ! :)
    Hvala na komentaru, dodji nam ponovo :)
    Citamo se :):)

    www.theones.blog.com

    ОдговориИзбриши
  15. košulja je preslatka i sviđa mi se nakit koji izrađuješ, pratim :)!

    ОдговориИзбриши
  16. Lakovi su prekrasni, odlične boje! Sviđa mi se košulja!


    xoxo
    Antonia
    FASHION IMPERATIVE

    ОдговориИзбриши
  17. Hvala za komentar na mom blogu,pratimo se :)
    Super su ti spicoke :) a ja ne mogu nista da nadjem na tom pik.ba i primjetila sam da ima dosta stvari sa e bay-a ali skupljih :(

    ОдговориИзбриши
  18. Predivna kosulja i sako i odlicno ce da idu brosici!! :) Jedva cekam da vidim outfit post! ;)

    ОдговориИзбриши
  19. ciao,

    the polka dots blouse is really nice !

    come for a visit, and if you like sign as follower...i'll do back

    ave

    ОдговориИзбриши
  20. predivno :D jao zaljubila sam se u tvoj zuti lak za nokte!!!

    ОдговориИзбриши
  21. Like these stuff! I agree with you that girls always think that there is lack of clothes in the wardrobe. Same thing happen to me though. :)

    ОдговориИзбриши
  22. Super stvari si kupila!!
    Cipeliške su divne ;)

    ОдговориИзбриши
  23. Super su stvari.Jao kad će to proleće:)Divan je blejzer i cvetići:)

    ОдговориИзбриши
  24. Lepe su stvari :) Lakici su me odusevili :)

    ОдговориИзбриши
  25. Predivne cipele! A lakovi su njami, boje<3 :DDD

    ОдговориИзбриши
  26. obozavam ovakve cipele ... imam slicne u par boja ... poz iz beca

    ОдговориИзбриши
  27. Odličan šoping. Cipele su super.
    Upravo sam pronašla tvoj blog i pratim te ;)

    http://beautyrollercoaster.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  28. jaao, NEEE!! jos jedan izvor nakita.... (lose za moj novcanik).... ali vec sam poslala zahtjev i sto prije prihvati, da pregledam sta ima! :$


    http://streetlifewithstyle.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  29. Jaoj, pa sve je divno :D Kosuljica na prvom mestu, preeedivna, tako je romanticna :) blejzer i pantalone, klasicno dobri komadi :D i svaka cast za broseve, desni je posebno lep, volim tu nijansu ;)
    Inace, pravilo ti je stvarno korisno, mislim da svakako treba imati NEKO pravilo :D Jer kad si u butiku sve ti se dopada, zato kada se meni nesto svidi pre nego sto odlucim da kupim zamislim da sam kuci i da po 20ti put vadim to iz ormara. Ako mi je i dalje interesantno uzmem :D Cudno pravilo, ali eto, tako je kod mene :D

    ОдговориИзбриши
  30. Kako si ovo dobro rekla! Istina istina - Interesantno je koliko mnogo kombinacija možemo da napravimo sa svim stvarima koje nemamo, a tako malo kombinacija sa svime što imamo.

    ОдговориИзбриши