петак, 13. јануар 2012.

Ozbiljno neozbiljan blog :)

Hmmm... Pokretanje bloga na petak 13... Slučajnost ili namera? :)
Ovo bi trebao da bude uvodni post kojim ću da otkrijem ideologiju bloga koji nameravam da uređujem. Pripremite se.. J 
Vidite, stojim pri stanovištu da u naša vremena dinamičnih promena ne mogu ni da se ograničim na neki mali broj tema koje ću obrađivati... One će da se menjaju u zavisnosti od sfera mojih i vaših interesovanja, u zavisnosti od onoga što nas okružuje i u čemu svi živimo, u zavisnosti od toga o čemu vi budete hteli da čitate. :)
Svakako bih trebala da najavim da će značajno mjesto na mom blogu zauzimati postovi u vezi sa artiklima Nakita Mix čiji sam suvlasnik, proizvođač-dizajner, distributer, promoter, vršilac i prljavih i čistih poslova... J
Praćenjem ovog bloga pruža vam se mogućnost da učestvujete i u nagradnim igrama koje planiram da organizujem. Da bi stekli neku sliku o Nakitu o kojem je reč predstaviću vam poslednju kolekciju minđuša koja nosi naziv "Ozbiljno neozbiljna kolekcija": :)
(hmm.. opet pitanje: "slučajnost ili namera?")









10 коментара:

  1. predivne su i radujem se ovom blogu,idem te dodati na svoju blog listu!

    ОдговориИзбриши
  2. Imaš moju podršku! Super ideja oduševljena sam ;) jedva čekam sadržaj...:)

    ОдговориИзбриши
  3. ja sam videla mindjusice sa pucom i njenim decakom i tvoja sam zauveeeeeeeek.....
    :)

    ОдговориИзбриши
  4. haha, koji dan za započinjnje bloga:)
    nek ti donese sreću i puno inspiracije :)
    imam osećaj da će ovo biti jedan ozbiljno zanimljiv blog:)
    pozz

    ОдговориИзбриши
  5. Mnogo su dobre ove mindjusice, bas sam se odusevila:D Raduje me i to sto ce biti nagradnih igara, ako slucajno propustim, slobodno je prijavi kod mene na blogu, verujem da bi mnoge devojke rado ucestvovale! I srecno sa blogom, pratim te:)

    http://internetnagradneigre.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Preslatko :) Zelim ti srecu u blogovanju :*

    ОдговориИзбриши
  7. Pon&Zi-bas ih volim! I ja pravim ovakav nakit... <3 Kreativno dete...tako i ja majstorisem samo... :)

    ОдговориИзбриши
  8. Nakit je presladak i mnogoooooo mi se svidjaju one crne pantalone iz kasnijih postova... Pratim te :)))
    http://myworldofvertigo-vertigokris.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши