понедељак, 16. јануар 2012.

NAPRAVI SAM - Nova saksija

Moja omiljena biljka "Božiji trn" već neko vreme boravi u običnoj plastičnoj saksiji koja mi prosto bode oči i narušava estetiku dnevnog boravka. Odlučila sam da uzmem stvar u svoje ruke i uz malo novca i vremena udahnem ljepotu staroj saksiji.
Evo fotografije prije - poslije:
Uzevši u obzir da je u pitanju moja omiljena sobna biljka moram vam je kratko predstaviti. :) Biljka je porijeklom sa Madagaskara. Stablo joj krase interesantne bodljike, a od ranog proleća pa do kasne jeseni okiti se malenim, svuda načičkanim crvenim cvetićima. Što se tiče cvetanja - zimu bojkotuje.. Po tome smo slični.. :)

Za projekat "nova saksija" će vam biti potrebni:
1. Pištolj za vruće ljepilo ili super lijepak,
2. konopac,
3. ukrasne trake u željenim bojama ili čipka,
4.  makaze,
5. upaljač.


Postupak izrade je jednostavan. Obmotavajte konopac oko saksije uz mjestimično lijepljenje. Kanete malo lijepila na koje prilepite konopac, obmotate određeni dio saksije, opet lijepilo, priljepite konopac, opet obmotate, pa kanete ljepilo na saksiju - priljepite na tom mjestu konopac, nastavite tako obmotavati dok ne dođete do vrha.
ovo su faze

Evo je obmotana saksija.. :)

Ovakvu "konopastu" saksiju ja sam obmotala ukrasnom trakom. Zalepite na sredini jedan kraj ukrasne trake, a zatim obmotate trakom saksiju i kad se krajevi dodirnu traku odsječete i prilepite na saksiju kod početnog kraja tako da se preklope. Zatim od iste trake napravite mašnu i ukrasite je konopcom, te tako gotovu mašnu zaljepite na saksiju. Krajeve trake spalite upaljačem da sprečite otparanje u budućnosti.



 Evo i varijante sa mint ukrasnom trakicom:

Nadam se da vam se svidio prvi NAPRAVI SAM zadatak.. Imate li vi neke ideje?
Evo još par ideja da dekorišete vašeg zelenog ljubimca:




12 коментара:

  1. odlična ideja, jako lepo izgleda:)
    http://lovestylemagic.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. E predivno je.Oožavam te DIY varijante a ovaj zadatak nije težak ni za nas početnike :)))ovih dana bacam se na posao

    ОдговориИзбриши
  3. Cute idea! I like it!
    Thanks for your comment, dear!
    Check out my new post if you want! <3

    ОдговориИзбриши
  4. Bravo za odlican DIY... super je ispalo! :)))
    Imam i ja gomilju glupavih, obicnih saksija, tako da hvala na ideji! ;)

    ОдговориИзбриши
  5. A što je slatka, sa sve ovom mašnicom :)
    http://confessionsofthepsychocat.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. super si resila problem...inace...dobrodosla u blogosferu...pratimo se;)

    ОдговориИзбриши
  7. wau kako si ti kreativna i spretna ja sam toliko smotana da jedino sto bi napravila jeste haos po kuci jer bi razbila saksiju XD

    ОдговориИзбриши